LAD jauna klientu apkalpošanas kārtība.

Kopš šā gada maija LAD pakāpeniski tiek ieviesta jauna klientu apkalpošanas kārtība. Jaunā kārtība nodrošina to, ka visa informācija klientiem un ikvienam interesentam būs pieejama vienuviet. Rūpējoties par LAD esošo un topošo klientu ērtībām, Klientu apkalpošanas daļa no 21.maija tiks izvietota Rīgā, Republikas laukumā 2, 3.stāvā.

Šobrīd Klientu apkalpošanas daļas atrodas Republikas laukumā 2, 12.stāvā, 1206.kabinetā. Darbu turpina arī „karstais" tālrunis, kas uz interesentu jautājumiem atbild darba dienās no plkst.8.30 līdz 17.00.

„Uz klientiem orientēta domāšana turpmāk būs mūsu prioritāte" tā LAD desmitgadei veltītajā konferencē atzina LAD direktore Anna Vītola- Helviga. Klientu apkalpošanas daļa ir veidota atbilstoši klientu augošajām prasībām pēc kvalitatīva un operatīva pakalpojuma ar mērķi attīstīt un pilnveidot klientiem ērtāku saziņu ar LAD.

Daļa vēlas pozicionēt sevi kā partneri informācijas un pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanas procesā, informējot un konsultējot par LAD kompetencē esošiem atbalsta saņemšanas nosacījumiem, izmantojot dažādus komunikāciju kanālus (klātienē, telefoniski, pa pastu vai izmantojot jaunizveidoto mājas lapu www.lad.gov.lv). Tāpat jāuzsver, ka līdzšinējās prakses vietā, kad klients pats meklēja adresāta atrašanās vietu kādā no LAD struktūrvienībām, turpmāk iesniegumu pieņemšanu, reģistrēšanu un sadali pa atbildīgajiem speciālistiem, kā arī jaunu LAD klientu reģistrāciju nodrošinās jaunizveidotā daļa.

Interesenti tiek aicināti Klientu apkalpošanas daļā uzdot sev interesējošos jautājumus un saņemt skaidrojošas atbildes.

 

Avots: lad.gov.lv